Diada de Sant Jordi

Avui, dilluns 23 d’abril de 2018, a l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi. I res millor per celebrar-ho que fent els segons Jocs Florals de l’escola Les Fonts! Hi ha hagut un guanyador de cada classe de primària, i  els aquests han sortit a l’escenari a llegir els seus textos i han recollit el seu diploma com a guanyadors del concurs. Hi havia textos de molta qualitat, i ha estat molt emocionant. Cliqueu la foto per veure’n algunes imatges:

Després, els alumnes de 5è ens han representat “La llegenda de Sant Jordi”, els de 5è B han fet l’obra per Primària i els de 5è A l’han feta pels alumnes d’intantil i pels de 1r. Tots els actors, actrius, narradors i tècnics de so ho han fet molt bé, els felicitem!

By | 2018-04-23T14:49:12+00:00 abril 23rd, 2018|Cicle inicial, Cicle mitjà, Cicle superior, Escola, Infantil, Sin categoría|