Tallers de Sant Jordi

Avui acabem la Setmana Cultural, i en aquest últim dia hem fet els tallers de Sant Jordi. Repartits en grups amb nens de P3 fins a 6è, els alumnes han pogut realitzar el taller que ells mateixos han triat i entre tots han realitzat creacions de molta qualitat, i hem passat una bona estona reclacionant-nos amb companys i mestres nous i d’altres que ja coneixíem. Ha estat un gran dia!

I així donem per acabada la Setmana Cultural, una setmana plena d’activitats culturals de tot tipus: hem fet i vist teatre, hem ballat, hem vist pel·lícules, hem fet manualitats, hem escrit un conte entre tots els alumnes de l’escola, hem decorat l’escola amb les flors que els alumnes van fer a casa i moltes altres activitats. Ha estat una setmana molt intensa, i esperem que els alumnes hagin gaudit d’una setmana on hem canviat totes les rutines que fem habitualment per poder fer coses que tampoc fem habitualment, però que han valgut molt la pena! Gràcies per haver-hi participat!

Aquí teniu un recull de fotografies de la jornada d’avui (cliqueu la imatge per obrir la galeria de fotos):

By | 2018-04-27T11:41:21+00:00 abril 27th, 2018|Cicle inicial, Cicle mitjà, Cicle superior, Escola, Sin categoría|