/, P3, P4, P5/Setmana Cultural

Setmana Cultural

Hola famílies,
Com cada any hem celebrat la nostra Setmana Cultural! El punt d’inici va ser el dia de Sant Jordi, dilluns 23 d’abril. Tota l’escola va preparar un munt d’activitats i actes per dur a terme durant tota la setmana.
El mateix dia de Sant Jordi a la tarda vam anar d’espectadors a l’obra de teatre que van preparar els nens i nenes de 5è. Ens va agradar molt com la van versionar!

Dimarts 24 vam tenir un dia molt musical! L’Esbart Rocasagna ens va fer una demostració d’alguns dels seus balls, que bé que ho feien!!

Tota l’escola també vam estar preparant alguns balls de l’esbart i ens vam reunir tots al pati dels grans per ballar-los:

Dimecres 25 va ser un gran dia!! Al matí vam venir sessió de Contacontes. La Companyia de l’Anna Roca a explicar-nos contes als nens i nens d’educació infantil.

A la tarda vam obrir les portes de la nostra biblioteca i l’Ölga Somriure ens va explicar el conte de “El peix Irisat”. Aprofitem per donar-li les gràcies, ens va agradar moltíssim!!

Dijous 26 vam fer un taller de roses molt especial! Mireu quines roses més boniques vam preparar!

També vam fer una exposició de dibuixos, on cadascú de nosaltres va fer el cos del drac, de sant jordi i la princesa. Som uns artistes!!

Dijous i divendres a la tarda van ser molt diferent a les que estem acostumats… Vam tenir sessió de cine! Podíem triar d’entre les tres sales de cine disponible quina pel·lícula ens agradava més, i les hem pogut veure amb crispetes!!!

I finalment us mostrem alguns dels tallers de Sant Jordi que vam fer els alumnes de l’escola, tots barrejats des de P3 fins 6è.

Esperem que us hagi agradat!

By | 2018-05-02T10:52:23+00:00 maig 2nd, 2018|Infantil, P3, P4, P5|