Visitem els bombers

En la publicació d’avui volíem compartir amb vosaltres la sortida que vam fer els alumnes de P4 als bombers de Gelida.

Durant l’etapa d’Educació Infantil els nens i nens descobreixen moltes coses del seu entorn proper que desperten una gran curiositat i d’aquí la necessitat de descobrir i tenir un centre d’interès per aprendre nous coneixements.

La temàtica dels bombers, és un tema molt atractiu i que els nens/es veuen en ells “uns grans superherois” que ens poden salvar en una situació de risc. Aquesta sortida ens va permetre treballar alguns aspectes com el número d’emergència al que hem de trucar, hem explicat contes on ens donen consells de què hem de fer i que no, hem treballat el vestuari, hem après com s’escriu la paraula “bomber”, els vehicles que utilitzen…

Quan els vam visitar ens van acollir i ens van ensenyar “la seva casa”. Vam poder seure als sofàs que tenen, vam veure la centraleta, diferents vestits i inclús vam poder pujar al camió. Sabeu que té una sirena que sona molt fort? Sabeu que tenen un munt d’eines molt ben guardades?

Va ser una experiència molt enriquidora i poder conèixer a tres bombers en persona va ser un luxe.

By | 2018-11-12T10:13:49+00:00 novembre 12th, 2018|Escola, Infantil, P4, Sin categoría|