//JORNADA DE PORTES OBERTES

JORNADA DE PORTES OBERTES

Divendres passat, dia 15 de març, la nostra escola va realitzar la jornada de portes obertes i vam celebrar la segona “Xocolatada solidària”.

Com ja sabeu, durant aquest dia vam obrir les portes a alumnes, famílies i totes aquelles persones que s’hi vulguin acostar per visitar-la i observar com i què treballem amb els nostres alumnes. A més, ja és el segon any que preparem una petita parada on hi venem xocolata desfeta i melindros, el millor de tot és que tots els beneficis van destinats a la investigació del càncer infantil. Des de l’escola volem agraïr la participació econòmica de tots aquells pares i mares que han fet un donatiu a favor de la investigació del càncer!

Si voleu veure com de bonica està la nostra escola aquí en teniu unes quantes imatges:

Click aquí per veure les fotografies.

By | 2019-03-21T15:38:38+00:00 març 21st, 2019|Escola|