Setmana Cultural

Aquesta setmana hem girat l’escola cap per avall i hem començat una Setmana Cultural plena d’activitats! Al llarg de la setmana anirem actualitzant aquest post amb les activitats que anirem fent dia a dia i fotos de cadascuna de les activitats, aneu visitant el link del final del post per veure les noves imatges.

Dimarts 23 d’abril

Avui hem celebrat la Diada de Sant Jordi, i hem fet moltes activitats per celebrar-ho. Primer de tot, cada classe ha penjat el seu tros de mural; el vam decorar abans de vacances, i el vam fer a partir de la il·lustració feta pel pare de l’Èric, al qual volem agraïr que compartís el seu talent amb nosaltres per unes jornades tant especials.

Els alumnes de Primària hem gaudit del 2n Certamen Literari de l’escola Les Fonts, un concurs en què hem participat tots els alumnes de Primària i ha tingut un guanyador de cada classe, que hem triat entre els mestres i els alumnes.  Hi ha hagut textos de molt qualitat, i els alumnes i els mestres han llegit en veu alta els guanyadors de cada classe. Els alumnes d’Infantil, mentrestant, hem fet un taller de roses, i ens hem pogut endur la nostra rosa a casa. Després, els alumnes de 5è han representat una obra de teatre basada en la Llegenda de Sant Jordi, en una versió molt divertida.

Dimecres 24 d’abril:

Els alumnes d’Infantil hem vist l’obra de teatre “Les sabates noves de l’emperador” per part de la Companyia Anna Roca. Els alumnes de Primària han pogut veure una exhibició de falcons, on han conegut les característiques bàsiques dels Falcons i les diferents aus rapinyaires i n’han pogut veure i tocar diversos exemplars en directe. Des de l’escola volem agraïr especialment als pares de l’Alma per brindar-nos aquesta activitat, l’hem gaudit molt.

Dijous 25 d’abril:

Avui els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial hem vist pogut veure i conèixer les aus rapinyaires, i els de Cicle Mitjà i Superior hem vist l’obra de teatre “Cirque déja vu” de la companyia Baldufa Teatre, un espectacle de teatre amb un toc de nostàlgia i humor que és un homenatge a la vellesa i a l’amistat. A la tarda, tots els mestres ens hem canviat de classe per explicar un conte , una bonica experiència tant pels mestres com pels alumnes.

Divendres 26 d’abril:

L’últim dia de la Setmana Cultural hem barrejat tots els alumnes d’Infantil i Primària i hem fet diversos tallers: dansa, punts de llibre, xapes i imans, bosses de mà, viseres, marcs de fotos, titelles, cuina i clauers. Els alumnes van triar quin taller volien fer, i tots han fet molt bona feina, els felicitem! Al llarg d’aquesta setmana tots els alumnes han pogut gaudir d’una dinàmica d’expressió corporal feta per la mare de l’Ona, una alumna de 4t, on han pogut expressar emocions a través del cos i prendre consciència de la importància de saber escoltar el nostre cos. Avui ha esat l’últim torn, i l’han fet els alumnes de 4t i Cicle Superior.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos de la Setmana Cultural:

By | 2019-04-26T14:38:18+00:00 abril 24th, 2019|Escola, Sin categoría|