/, 2n, 3r, 4t, , , Sin categoría/Els alumnes de Primària hem fet Judo!

Els alumnes de Primària hem fet Judo!

Aquesta setmana a Educació física han vingut a fer-nos unes activitats de Judo a cada clase per poder veure com es fa i quines són les seves característiques principals, ja que a l’escola comença aquest curs un extraescolar de Judo.

Ens han fet les activitats estructurades tal i com seria un entrenament de Judo d’un dia qualsevol.

Hem començat amb un bon escalfament per posar els músculs a to i no lesionar-nos. Un cop acabat l’escalfament hem aprés a caure, ja que és un esport en el que ens caiem molt. D’aquesta manera hem evitat fer-nos mal a la caiguda.

Un cop ja sabíem caure, ens han ensenyat unes quantes tècniques diferents per fer caure al contrari i les hem practicat primer marcant-les i desprès, sobre els matalassos les hem dut a terme. Ha estat una activitat molt enriquidora i que ens ha servit per aprendre molt més sobre el judo i així poder anar enriquint els nostres coneixements en esports.

By | 2019-09-27T15:03:39+00:00 setembre 27th, 2019|1r, 2n, 3r, 4t, , , Sin categoría|