/, P3/Hem arribat a l’escola dels grans!

Hem arribat a l’escola dels grans!

Tot canvi requereix el seu temps d’adaptació i començar l’escola vol dir adaptar-se a un nou espai, a nous companys i conèixer uns altres adults. És un canvi important pels infants, així que, tinguem paciència, comprensió i respectem el ritme de cadascú.

A poc a poc  els nens i nenes de P3 estan  superant el seu procés d’adaptació, senten el vincle segur amb el nou adult que se’n fa càrrec, cada vegades estan més  calmats i dediquen la seva energia a desenvolupar-se lliurement i a gaudir de l’escola.

Ara ja han passat unes setmanes des de que va començar l’escola, i un cop superada l’adaptació hem de  dir que els nens de P3 estan molt contents amb aquesta nova etapa. Aprenent, compartint, rient, coneixent i el més important, gaudint! Així passem l’estona, no està gens malament!

Us deixem un vídeo mostrant tot això que us expliquem en aquest post, esperem que us agradi!

By | 2019-10-08T10:45:45+00:00 octubre 8th, 2019|Infantil, P3|