/, Escola/A primer celebrem el dia mundial de la diabetis

A primer celebrem el dia mundial de la diabetis

Els nens i nenes de primer vàrem celebrar ahir el DIA MUNDIAL DE LA DIABETIS amb la col·laboració de l’Olga Guerrero, que ens va regalar unes magnífiques polseres blaves en commemoració del dia mundial de la diabetis i esmorzar per a tots els companys de la classe dels robots.

El Dia Mundial de la Diabetis (DMD) és la campanya de conscienciació sobre la diabetis més important del món. Va ser instaurat per la Federació Internacional de Diabetis (FID) i l’Organització Mundial de la Salut (OMS) en 1991, com a resposta a l’alarmant augment dels casos de diabetis en el món. En 2007, Nacions Unides va celebrar per primera vegada aquest dia després de l’aprovació de la Resolució al desembre de 2006 del Dia Mundial de la Diabetis, la qual cosa va convertir al ja existent Dia Mundial de la Diabetis en un dia oficial de la salut de l’ONU.

El seu propòsit és donar a conèixer les causes, els símptomes, el tractament i les complicacions associades a la malaltia. El Dia Mundial de la Diabetis ens recorda que la incidència d’aquesta greu afecció es troba en augment i continuarà aquesta tendència tret que emprenguem accions des d’ara per a prevenir aquest enorme creixement.

Si estàs interessat en saber-ne més:  https://www.fundaciondiabetes.org/diamundial/328/que-es-el-dia-mundial-de-la-diabetes

By | 2019-11-22T09:58:07+00:00 novembre 15th, 2019|1r, Escola|