/, P4/ACTIVITATS INTERCLASSE

ACTIVITATS INTERCLASSE

A l’escola, som molts els cursos que fem activitats amb els nens/es barrejats de diferents classes. Aquesta manera d’agrupar als alumnes obre possibilitats de relacions socials, ampliar coneixements, riquesa, dona oportunitats de compartir experiències, activitats, vivències.

En aquest article ens centrarem en les activitats que han anat fent els nens i nenes de P4. Els Bombers i els Vikings es junten varies tardes a la setmana per realitzar diferents activitats.

Les activitats que hem fet fins ara han sigut molt variades:

• compartim l’estona del conte, on les mestres de les dues aules expliquen un conte als dos grups plegats.
  • activitats al pati, on aprofitem la sortida a l’exterior des de la mateixa classe per fer diferents activitats, com per exemple:
  • Experimentació amb els fruits de la tardor, on vam deixar al seu abast diferents fruits i fruites d’aquesta estació, ganivets i gots de vidre, i vam deixar que manipulessin totes les seves possibilitats: olor, gust, tallar, aixafar…

• Plàstica al pati, a partir del conte “Sóc un artista” vam fer tot un treball amb unes capses de cartró buides decorant-les ben boniques per poder jugar després amb elles i fer construccions i joc simbòlic amb el que havíem creat:

• Experiments, cada setmana fem algun experiment diferent. Ens juntem els dos P4 a la sala de psico i fem hipòtesis del que passarà, i fem l’aprenentatge plegats. De moment hem descobert que hi ha panses que poden ballar, que hi ha dibuixos màgics que es mouen amb el contacte amb l’aigua, que hi ha una pols màgica que marxa fugint amb el contacte amb el sabó… Sabeu del que estem parlant? Pregunteu als vostres bombers i víkings, tenen molta curiositat!

Les mestres tenim un munt d’activitats preparades per fer junts aquests propers mesos, esperem que us agradin!

By | 2019-11-26T11:11:49+00:00 novembre 26th, 2019|Infantil, P4|