/, Cicle inicial, Escola/Que passarà si plantem pastanagues i raves?

Que passarà si plantem pastanagues i raves?

Els alumnes de segon estem investigant i aprenent una mica més dels éssers vius. A medi natural hem treballat el cicle de vida de les plantes:

Hem comprat llavors de pastanaga i raves, i les hem plantat a classe perquè creixi una planta. En aquest cas, el que ens interessa és l’arrel!!!

La pastanaga és una simple arrel, però la tradició i la ciència li atorguen múltiples propietats, des de millorar la vista fins a prevenir el càncer. La clau de tot plegat es troba en el seu color taronja, un color que promet salut, i en el fet que sigui una verdura d’arrel, el que li atorga una interessant energia vital.

L’api-rave, a priori, no té cap propietat nutricional gaire destacada, però els aliments són molt més que macronutrients i micronutrients. És la sinèrgia entre tots els components que tenen amb fitoquímics i olis essencials el que els fa únics i beneficiosos. En medicina popular es considera hipoglucemiant (ajuda a reduir els nivells de glucosa en sang).

By | 2020-01-24T15:54:52+00:00 gener 24th, 2020|2n, Cicle inicial, Escola|