/, Infantil, P3, P4, P5/LA MÚSICA A L’EDUCACIÓ INFANTIL

LA MÚSICA A L’EDUCACIÓ INFANTIL

La música a l’educació infantil pretén apropar als alumnes noves possibilitat d’expressió, de comprensió, i de relació amb el món que els envolta. Els nens i les nenes fan servir el seu propi cos com a mitjà d’expressió i de representació de les diferents qualitats del so, reconeixen i recorden la lletra de cançons i el so de diferents instruments, expressen els seus sentiments, i desenvolupen la seva capacitat d’atenció.

A l’escola pretenem apropar les possibilitats artístiques que ofereix un art com la música per sensibilitzar els nostres alumnes. Això ho fem mitjançant diferents activitats com el cant, la dansa, l’expressió corporal, l’audició activa i la pràctica instrumental.

La música i els sons constitueixen un element clau en el moment de descobrir i tenir contacte amb el món que envolta els nostres infants, de desenvolupar la seva percepció auditiva, de comunicar-se i socialitzar-se, i de fer servir la seva imaginació i desenvolupar la seva creativitat.

By | 2020-01-28T11:10:00+00:00 gener 28th, 2020|Escola, Infantil, P3, P4, P5|