Fem maquetes!!!

A 3r hem elaborat maquetes molt originals per treballar les característiques, elements i conceptes que trobem dins de cada tipus de paisatge.

Hem treballat el paisatge d’interior i el de costa, amb les seves variants.

Ens hem adonat de les diferents formes del terreny i de com influeix en la manera de viure i guanyar-s’hi la vida.

Els nens i nenes han exposat a la classe la seva maqueta i han pogut explicar quins passos han seguit , quines dificultats han tingut i que els hi ha suposat fer aquesta maqueta.

Finalment s’ha exposat al passadís  de l’escola perquè tothom pugui veure la feina que han fet els i les alumnes amb les seves famílies. Cliqueu la imatge per poder veure la galeria amb totes les maquetes:

Des de començaments d’aquests segon trimestre el nens i nenes de tercer han realitzat un treball interdisciplinari al voltant del tema dels Paisatges Naturals, l’objectiu final ha estat construir una maqueta

Els nens i nenes han fet recerca d’informació sobre el paisatge:  paisatge d’alta muntanya, muntanya baixa, plana i costa i el curs del riu. També s’ha fet un treball de vocabulari i conversa al voltant dels continguts.Per construir  la maqueta s’ha fet un treball previ sobre el que es faria i els materials que s’utilitzarien: caixes de fruita, de fusta o cartró, paper de diari, guix, pintura i plastilina. Amb l’ajuda de les famílies els i les alumnes han elaborat la seva maqueta amb tècniques diferents com : el relleu a partir de papers de diari, enguixar, pintar tenint en compte diferents tonalitats de colors, envernissar, elaborar elements amb plastilina i col·locar els rètols.

By | 2020-02-17T15:44:53+00:00 febrer 13th, 2020|Sin categoría|