//Beques menjador pel curs 2020/21

Beques menjador pel curs 2020/21

Ens plau informar-vos de la propera convocatòria d’ajuts de menjador del curs 20/21. El termini ordinari per a la presentació de sol·licituds (alumnes ja escolaritzats) serà entre l’1 i el 19 de juny de 2020. Aquest any, de forma general, es farà el tràmit de manera no presencial i es presentaran les sol·licituds de forma telemàtica. Si no disposeu de certificat electrònic haureu de seguir les instruccions del document adjunt COM TRAMITAR SOL BEQUES MENJADOR.pdf .
– Per aquesta convocatòria hi haurà 2 tipus de sol·licitud, el Model 1 per confirmar les dades aportades l’any anterior i el Model 2 per a noves sol·licituds i modificacions.
Durant el termini ordinari i només per casos excepcionals en què no sigui possible realitzar el treball telemàtic, es podrà presentar la sol·licitud de forma presencial (de l’1 al 12 de juny a l’Ajuntament de Gelida).
 Alumnes   de    nova   matriculació.   Les  famílies  d’alumnes que l’any vinent faran P3 i els alumnes nous matriculats pel curs vinent podran presentar la sol·licitud fins al 30 de setembre de 2020. Els  alumnes matriculats amb posterioritat a aquest  termini,  podran presentar la sol·licitud fins a 30 dies naturals posteriors a la  data de matriculació i com a màxim al 30 d’abril de 2021.
By | 2020-05-27T10:26:39+00:00 maig 27th, 2020|Sin categoría|