/, 2n, 3r, 4t, , , Escola, P3, P4, P5/BALLS VIRTUALS DE FINAL DE CURS

BALLS VIRTUALS DE FINAL DE CURS

Benvolgudes famílies i alumnes de l’escola Les Fonts,

Ja podeu veure els vídeos dels balls virtuals de final de curs. Us deixem el link del vídeo de cada classe, i també el de la llista de reproducció per si en voleu veure més. També us deixem el link al bloc de música de l’escola perquè pogueu escoltar les cançons d’aquest curs i les de cursos anteriors.

Totes les cançons han estat composades, enregistrades, produïdes i masteritzades pel Francesc García als estudis de casa seva. En la creació de les lletres han participat alumnes i mestres, i han aportat el seu granet de sorra perquè aquest projecte hagi estat possible. Moltes gràcies a tots i totes els que heu participat amb els vostres vídeos.

By | 2020-06-15T07:06:43+00:00 juny 15th, 2020|1r, 2n, 3r, 4t, , , Escola, P3, P4, P5|