“Creix amb el peix”

El passat dimecres 2 de març l’alumnat de 5è vam anar d’excursió a Mercabarna. Vam sortir ben puntuals de l’escola, vam agafar l’autobús i quan vam arribar les monitores ens van rebre i ens van deixar una estona per esmorzar. A continuació ens vam dividir en 2 grups i vam començar amb l’activitat anomenada “Creix amb el peix”.

Primer de tot vam veure les instal·lacions de mercabarna i ens van ensenyar alguns peixos acabats de pescar, ens van explicar les seves característiques físiques i com s’alimenten i es defensen.

En acabar ens vam dirigir al museu d’animals marins i ens van explicar els diferents tipus de pesca, els avantatges i inconvenients de cada una i també vam fer una llista de la compra per veure si portàvem una nutrició saludable.

Després va ser el moment de dinar, ens el van preparar al restaurant, uns quants seitons, lluç arrebossat, calamar a la romana, amanida i un plàtan de postres, la veritat és que ens ho vam menjar tot i estava boníssim!

Per últim vam tornar al museu on vam poder tocar diferents peixos acabats de pescar i vam visualitzar un vídeo.

Ha sigut una sortida molt profitosa, de la que hem aprés molt i ens ho vam passar molt bé!

Si voleu més informació sobre tot el que us em explicat podeu clicar en el següent enllaç i visitar la pàgina web de l’activitat “Creix amb el peix”.