//Sortida “Coneguem els nostres parcs” CS
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Coneguem el nostres parcs

La Gerència de Serveis d’Espais Naturals de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona, promou i gestiona el programa d’educació ambiental Coneguem els nostres parcs. Alhora compta amb el suport econòmic dels ajuntaments que hi participen. Està adreçat als alumnes de 6è curs de primària de les escoles de la província de Barcelona. Pretén donar a conèixer el medi natural més proper i la sensibilització envers el patrimoni natural i cultural. Aquest objectiu s’aconsegueix mitjançant un treball previ a l’aula i un itinerari pedagògic guiat als espais naturals protegits de la Xarxa de Parcs Naturals.

Parc del Montnegre i el Corredor

És un espai natural protegit de 15.000 hectàrees situat entre les comarques del Maresme i del Vallès Oriental. Els massissos del Montnegre i el Corredor formen part de la serralada Litoral. La proximitat del mar hi afavoreix el desenvolupament d’una vegetació exuberant on predominen les alzines i les sureres. També hi destaquen diversos dolmens neolítics, restes arqueològiques ibèriques, masies i esglésies medievals.