EDUCACIÓ ARTÍSTICA

//EDUCACIÓ ARTÍSTICA
EDUCACIÓ ARTÍSTICA 2017-09-28T15:37:54+00:00

Ensenyaments artístics

Des de l’àrea d’educació artística pretenem apropar l’art als nostres alumnes perquè adquireixin una formació que els permeti comprendre el món artístic i cultural més proper, els d’altres llocs i a participar-hi.

A música fem activitats com el concert de Nadal, obert a totes les famílies de l’escola, o la creació d’un CD amb les cançons dels noms de les classes. Per fer aquest Cd el mestre compon una cançó i els alumnes participen en la creació de la lletra, explicant allò que han treballat durant el projecte.

A 5è participem a la Cantània que organitza l’Auditori de Barcelona, i a sisè anem de colònies al CDA Pau Casals per treballar d’una manera més significativa la vida del compositor, la història i els instruments de la música rock, i la feina que es fa en un estudi de gravació.

A plàstica cada curs treballa dos pintors per tal de conèixer diferents tècniques i estils pictòrics, i els trets més rellevants de la seva vida i obra.