Aquest divendres dia 8 d’octubre, els alumnes de 6è de l’escola les Fonts, han anat a visitar l’exposició de HUMAN BODIES a Barcelona. Human Bodies és molt més que una exposició o una classe d’anatomia adient per a totes les edats. HUMAN BODIES ens ha suposat una experiència realment inoblidable pels nostres alumnes, un viatge apassionant per l’interior del cos humà que ens ha permès conèixer tot allò que amaga la pell i, al mateix temps, gaudir de l’espectacle de la vida.

Des del desenvolupament humà fins al sistema nerviós, passant per la concepció d’un nou ésser o, entre d’altres processos, la digestió. En aquesta exposició hem vist més de 150 òrgans i 12 cossos humans reals preservats mitjançant les més avançades tècniques científiques de plastinació, en les 8 sales que hem visitat.

Ens ho hem passat genial descobrint el funcionament del cos humà i, al mateix temps, reflexionar sobre la importància de cuidar el propi cos.

Finalment, hem vist la ciutat de Barcelona des del terrat del centre comercial les Arenes i hem dinat al parc Joan Miró.

Ha sigut un dia genial, ple d’aprenentatges i convivència amb els nostres companys/es!