Bon any famílies!

Comencem gener amb noves propostes i amb moltes ganes d’alimentar la nostra curiositat.

Els alumnes de P3 hem pogut gaudir, experimentar i descobrir el “Lab sobre rodes”, una proposta de la FUB (Fundació Universitària del Bages), molt enriquidora on hem pogut jugar, observar i enriquir-nos dels diferents material d’una manera vivencial i significativa per tots nosaltres. A través de sorra, imants, tubs, forats, molinets, .. nosaltres sols hem pogut descobrir i esbrinar diferents maneres de poder jugar. Ha estat una bonica experiència i amb ganes de poder-la repetir.

La ciència és una eina per comprendre el món. Des de l’escola ens proposem estimular la curiositat natural dels nostres infants i incentivar la seva intervenció raonada sobre la realitat.

La ciència proporciona experiències clau pel desenvolupament dels nostres alumnes. Així que que des de ben petits oferim una oportunitat d’aprenentatge i experimentació per despertar interès i motivació pel món científic.

Esperem que us hagi agradat tant com a nosaltres! 🙂